Right now I need...

...en rktigt mysig stickad tröja för vinterns kyliga dagar. En lite längre, som man kan ha till leggings. Var kan man få tag på en sån? Jag har hittat nån på H&M jag gillar, och nån på Gina Tricot, men finns det fler som jag inte vet om? Tips mottages gärna!

Annars då? Jo, idag har jag eget arbete och pluggar hemma med en hemuppgift i Photoshop. Är typ redan klar, är bara en uppgift som jag fortfarande funderar lite över. Jag vet svaret, men inte hur man räknar ut det, och det känns lite fel liksom. Som när man räknade matte och letade upp svaret längst bak, och sen hade man ingen aning hur man gjorde för att räkna ut det :P Kanske någon som kan sånt här med dpi och upplösning som kan hjälpa mig? ;)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0