Corey Taylor skriver bok

Som ni kanske vet så gillar jag verkligen Corey Taylor (sångare i Slipknot & Stone Sour) så när jag hörde att han ska släppa sin egen bok under våren blev jag ganska glad. Jag håller just nu på att läsa Ozzy Osbourne's självbiografi och är glatt överraskad av den. Helt galna historier, som de flesta hårdrockares liv kan jag tänka mig, fast ingen är väl värre än Ozzy själv?

Corey's bok ska vara en bok om De Sju Dödssynderna, med berättelser ur hans eget liv, så lite av en självbiografi är det väl. Låter iaf väldigt spännande, självklart måste jag läsa den! Frågan är bara om man ska läsa den på engelska eller vänta på den svenska versionen? Corey är nämligen ganska känd för att använda krångliga ord när han pratar, så jag anar att hans skriftspråk inte är något enklare :P

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0