Tredje gången gilt!

Jag är verkligen sjukt taggad för Sweden Rock nu. Tänk att jag äntligen ska få se Stone Sour igen! Det blir tredje gången, och alla gångerna har min goa vän F varit med, kom vi underfund med igår :) Första gången jag såg dom var på Hultsfred 2006, och herre min gud vilken bra spelning de gjorde där! Jag var i extas under hela spelningen typ haha! Till den här dagen är det en av de bästa spelningarna jag har varit på :)

Andra gången var i Köpenhamn. Vi tog bilen ner till Malmö och åkte tåget över sundet, och jag kommer ihåg att det var svinkallt i Köpenhamn. Det var så kallt så vi tappade känseln i fötterna och blev tvungna att leta upp ett café så vi kunde få nåt värmande i oss, jag var beredd att dricka vad som helst för att få upp värmen, så jag drack faktiskt kaffe, som jag aldrig dricker annars! :P Även den spelningen gjorde de riktigt bra, men det var svårt att uppskatta när man hade en massa galna, skrikande och studsande danskar runt omkring sig :P

Nu kommer det alltså att bli tredje gången jag ser dom, och jag lääängtar! :)

I Köpenhamn 2007. Tyvärr fick vi inte så värst bra bilder, hoppas jag får bättre bilder iår :)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0