T o r s d a g - 6 m a j

Det är redan torsdag, och modellfotograferingen närmar sig med stormsteg. Spenderade kvällen igår med att testa lite olika outfits som skulle kunna passa och jag troor att jag har bestämt mig för vad jag ska ha på mig :) Ska bli skitskoj!

Vi är ensamma hemma idag, jag & Tess. Brorsan är på praktiken, mamma jobbar och papsen är i Tyskland och köper alkoholhaltiga drycker :) Har skickat bud med han att köpa en Captain Morgan. Har hört att den ska vara jättegod, så jag har velat testa den länge, men den är ju så sjukt dyr på systemet. Nu hade de tillochmed erbjudande på den på färjan så jag tror minsann det var mer än halva priset jämfört med svenskt pris :) Inte fy skam.

Senare ska jag fixa middag. Färdig lasagne ;P Bara att sätta in i ugnen, himla bra tycker jag ^^ Sen ska jag & mamma göra en smörgåstårta till brorsans kalas som är imorrn :) Nu ska jag ut och hämta posten och sätta mig i uterummet och njuta av solen :)

Haha, älskar såna här bilder :)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0