T i s d a g - 4 m a j : @ work

Hejsan svejsan!

Då var det tisdag, vilket innebär jobb, så just nu sitter jag och har lunch. Har smällt i mig en halv(!) portion thaimat från torget här utanför och jag är verkligen proppmätt! Mår lite smått illa :/ Men äta bör man, annars dör man :)

Ska snart fortsätta där jag slutade. Håller på at lägga in nya produkter i webbshoppen, från Rice :) De kommer att komma in under veckan, så än finns de inte att köpa, men titta in senare i veckan så kanske de har kommit! Jättemycket fint verkligen :)

Jobbar till kl. 18, sen bär det av för klippning direkt :) Ska bli skönt att få väck allt det slitna och även få lite ljusa slingor i håret nu till våren och sommaren :) Så det kommer nog upp lite bilder på hur det blev senare ikväll, eller imorrn :) Ni vet hur seg jag är ibland haha!

Nu är snart min lunch över så jag måste kila. Ha en toppentisdag ;)
Kommentarer
Skrivet av: Linda

Åh vad fint Jelene :)



Datum: 2010-05-05 | Tid: 16:00:11

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0