S ö n d a g - 3 0 m a j

Hej allihopa!
Näst sista maj är det idag, snart börjar sommarmånaderna, fast just idag verkar sommaren vara ganska långt bort tyvärr. Tråkväder! Riktigt söndagsväder är det, haha. Och här sitter jag med datorn i knät. Har precis brännt ut en ny skiva till bilen, det var på tiden! Behöver lite ny musik att köra till :) Och nu för jag över musik till mobilen :) Jag ska ju jobba imorrn. Inventering, då är det ganska skönt att  ha lite musik i öronen, iaf på låg volym så man inte tappar bort sig i räkningen :)

Snart ska vi börja på lite middag här hemma. Vi ska bjuda mamsen på fläskfilé med hasselbackspotatis och bearnaisås. Och senare ska vi äta kladdkaka med antingen glass, eller grädde, har inte bestämt mig än :) Men älskling hjälpte mig att baka den innan, även om det inte precis behövs någon hjälp för detta är verkligen en superenkel kladdkaka att baka! Tänkte lägga upp receptet här sen :)


Den vanliga posen :) Bilden är tagen förra sommaren.
Kommentarer
Skrivet av: Erica

Javisst, även om det innebär sparande under ett års tid. Eller ja, kanske inte riktigt ett års då, hehe. Men smakar det så kostar det.



Det är ju rätt tänkt. Bilder säger så mycket. Givetvis går det inte att jämföra med om man varit där på plats men en bild kan väcka så många minnen och känslor som man kanske inte riktigt kommer ihåg annars. Hehe ja, och är man på lyset med så är det ännu mer lätt hänt att man glömmer konserten i efterhand - i alla fall de där små detaljerna som kan göra underverk :)

Datum: 2010-05-30 | Tid: 22:03:50
URL:http://chiwicoz.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0