S ö n d a g - 2 m a j

Hej vänner!

Iron Man 2 var bra, helt klart sevärd. Men dock så tycker jag ändå att ettan var bättre. Den hade mer humor i proportion till nivån action, så ja, den var helt klart bättre :) Slutet på filmen bäddade för ännu en uppföljare tyckte jag så vi får se vad som kommer i framtiden :)

Hittills idag har vi bara tagit det lugnt, älskling körde nyss hem :( Ikväll när mamsen kommer hem blir det räkor, avokado, ägg och vitlöksbröd. Mumma! Funderar på att rensa bland mina kläder och skor och kanske lägga upp lite annonser. Har en del relativt nya och oanvända saker som inte gör någon nytta i min garderob. Då kan de lika gärna få komma till ett nytt och bättre hem där de blir använda, tycker ni inte? ;)


Ingen ovanlig syn hemma hos oss :) Är det inte jag så är det papsen ^^
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0