O n s d a g - 1 9 m a j

Hej vänner.

Nu har vi fått mat i magen, grillspjut med potatisgratäng och rödvinssås. MUMMA! Riktigt gott med grillat, och skönt väder blev det till slut :) Kanon! Sitter och umgås med mams & paps och deras vänner, vi kan kalla dem M&M :) Dricker rödvin och cider och har det gott :) Snart är det dags för glass med hallon & blåbär. YUMMIE!

Längtar till fredag :) Jag & mamsen ska som sagt åka till Väla och IKEA då, och jag har spanat in en del saker som jag vill testa/köpa när vi är där, så förutsatt att jag hittar de sakerna så blir det nog en jättebra tripp :) Och så ska vi ju hälsa på mammas kusin, det blir säkert trevligt. Jag har inte träffat henne sen jag var jätteliten ^^

En bild på lilla mig :)
Kommentarer
Skrivet av: Johan

Naaaw va söt :)

Datum: 2010-05-19 | Tid: 20:26:22
Skrivet av: Anne

I love this pic hehe, it's too cute ^^

Datum: 2010-05-20 | Tid: 19:49:41

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0