M å n d a g - 3 m a j

Hej vänner!

Måndag igen, vilket inte betyder sådär jättemycket för mig just nu. Jobbar ju bara på tisdagar för tillfället :) Så imorrn blir det jobb, men idag tar jag det ganska lugnt. Tänkte byta sängkläder i sängen iaf, och städa lite. Ser ut som ett smärre bombnedslag på mitt rum just nu :)

Har också fått i uppdrag av mamma att göra ett litet arrangemang med snäckor att ha på bordet i uterummet tror jag(?). Ska iaf lägga lite snäckor från Thailand på ett fint fat, kanske något ljus och så. Får se vad jag kan komma på för nåt fint :) Uppdaterar lite senare :)

Drömmer mig tillbaka till i somras - Volbeat @ Metaltown <3
(snyggast frilla på snubben framför mig)
Kommentarer
Skrivet av: Johanna The Dreamer

(sv) ja :) Å Metaltown dit vill jag åka!

Datum: 2010-05-03 | Tid: 12:31:22
URL:http://johannathedreamer.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0