M å n d a g - 3 1 m a j

Hejsan svejsan.
Har inte kommit ifrån datorn idag, har i princip suttit här sen jag kom upp imorse. Finns verkligen inget att göra idag! Om det är möjligt så är denna måndag ännu segare än en söndag. Jag ska iaf iväg och jobba några timmar snart, ska bli skönt att få göra något haha. Även om det bara är räkning, räkning och åter räkning som står på schemat!

Sitter här och är sjukt sugen att beställa S90:n, ni vet kameran jag har snackat så mycket om? Den är inte billig precis, men  jag vill verkligen ha en ny smidig kamera som jag kan ta med till Sweden Rock och få sådana riktigt bra bilder! Det kan jag ju inte med min nuvarande kompaktis, och sytemkameran är så himla stor att asa med och stå i publikhavet med. Tung att hålla upp när man ska ta kort, särskilt med det objektivet jag hade behövt ha med mig, dvs. mitt 70-200mm! Men jag väntar ett litet tag till tror jag, alternativt tar jag det på faktura. Har inte sådär jättemycket pengar just nu, men det kommer iaf att komma in snart (skatteåterbäring hell yeah!) så jag kommer ju ha råd :)

Har kollat lite på instruktionsvideos i flätteknik. Jag har ju börjat att "fläta" min lugg för att få väck den ur ansiktet, och jag gillar verkligen det! Tycker det blir jättefint :) Problemet är att jag suger på att fläta! Inte ens med videon framför mig klarar jag av det! Haha. Men en luggskruv har jag kommit fram till att jag kan göra, det är det jag brukar göra tydligen :)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0