M å n d a g - 2 4 m a j

Hej svejs!

Idag var återigen en sådan dag då jag bara somnade om gång på gång. Väcktes först runt 8 av ett sms från min chef, imorrn blir det jobb 12-18! :) Sen lyckades jag somna om, jag vet inte hur många gånger, men jag snoozade mitt alarm 5 gånger tror jag! :P Och somnade igen ett par gånger till efter det, haha! Jag är helt hopplös. Som tur är så brukar jag ändå komma upp i tid när jag ska någonstans :)

Det är ganska skönt väder ute idag också. Funderade tidigare på en runda in till Sölvesborg, men så tyckte jag att det var för fint väder för att ränna i affärer, så jag väntar en stund iaf, kanske åker in senare. Såg i det nya OnOff-bladet att X10 mini som jag skrev om tidigare hade kommit nu, så jag är lite sugen på att åka till nån elektronikaffär och klämma på den :)

Nu ska jag nog ut en runda i det sköna vädret igen, innan det är dags att påbörja middagen. Ha en skön dag allihop! :)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0