M å n d a g - 1 0 m a j

Återigen har det blivit en ny vecka, och jag började den med att försova mig ända till 11. Bra jobbat! Nu är jag helt seg i huvudet bara för det. Jaja, inget att göra något åt :)

Började spela Heavy Rain igen igårkväll, det blir tredje gången nu, har redan klarat ut det två gånger :) Så himla skoj att testa olika val och se hur det påverkar berättelsen. Fick ju faktiskt två ganska så olika slut de två gångerna jag klarade ut det. Ska bli skoj att se vad mer som kan hända :)

Bjuder på en annan bild från modellfotograferingen i lördags. Luggflätan har min kära svägerska gjort. Fick inte till luggen som jag ville ha den, så en fläta var ett måste för att få bort håret från ansiktet :)
Kommentarer
Skrivet av: Ida

Bra bilder! Har kollat egenom din blogg ordentligt nu! Var det nervöst? fotograferingen då :) Kul att du gjorde det! Kram

Datum: 2010-05-10 | Tid: 17:50:21
Skrivet av: Liiv

Sv: Ja :) haha ja den kan nog vara lite smårolig :D har du en bra kväll?

Datum: 2010-05-10 | Tid: 21:39:48
URL:http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0