L ö r d a g - 2 9 m a j

Hej vänner.
Jag lyckades få med mig älsklingen in till stan så jag fick klämma lite på både mobilen jag vill ha och den ena kameran. För att börja med mobilen, vilket söt liten sak! Blev minsann lite förälskad, men bestämde mig till slut för att vänta tills mini pro kommer ut i affärerna, då jag fortfarande är lite osäker på om jag vill ha ett qwerty-tangentbord.

Kameran jag fick chans att känna på var LX3:an, och precis som jag trott så tyckte jag att den kändes lite väl klumpig, och ingen skön form på den. Nu vill jag bara hitta en affär som säljer S90:an också så jag kan klämma lite på den med :) Förhoppningsvis känns den mycket bättre, och gör den inte det så får jag vänta helt enkelt :) Hojta till om ni ser den i nån affär häromkring :) Det är alltså denna kameran jag snackar om.

På vägen hem ifrån stan stannade vi på Eko för att köpa mjukglass, och där hade de agilityuppvisning :) Där var en jätteliten chihuahua som sprang, och gud vad den pinnade på! Haha. Skitsöt! Och en springer spaniel som skällde i takt med sina skutt haha. När jag var yngre ville jag faktiskt gå på agility, men våra hundar har aldrig varit så glada i sånt, men om jag skaffar en egen hund en dag så kanske :)

Ingen agilityhund precis :)
Kommentarer
Skrivet av: Erica

Hehe ja det har jag ju läst ;)

Men är det bara ett specifikt band man vill se så räcker ju ett en-dagars. Biljetterna är ju inte precis billiga eller så.



Hehe, kamera lär jag ha med mig men om det sedan blir några kort återstår att se. Det brukar tyvärr inte bli så mycket bilder men händer det så skall jag nog kunna knåpa ihop någonting till bloggen sen :)



Nej då, så länge det är någonting som man tycker är roligt så känns det inte precis som jobb kan jag tycka. Men visst, det tar emot lite grand (eller ganska mycket) att behöva jobba inomhus när det är fint väder ute men det är bara att bita ihop :)

Datum: 2010-05-29 | Tid: 17:18:45
URL:http://chiwicoz.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0