Jack Sparrow on my wall...


Såhär ser min ena vägg ut nu. Fick ju till slut tag på den stora ramen som jag har letat efter varenda gång vi varit på IKEA det senaste året eller så. Och varenda gång har den varit slut! Men så denna gången hade de faktiskt den :D Så papsen hjälpte mig att sätta upp den igår, så nu hänger Johnny Depp äntligen på min vägg, istället för att ligga ihoprullad i ett hörn ^^

Jag har förresten en hel hög med planscher på mitt rum som jag inte har uppe, men jag har tyvärr inte plats för mer än en ram, så de andra får snällt ligga och vänta tills vi får våran egen lägenhet och har plats att ha dem uppe :)
Kommentarer
Skrivet av: Maria

Grymt avundsjuk!

Datum: 2010-05-24 | Tid: 12:06:03
URL:http://mariamagnell.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0