Attans rabarber

Jag och brorsan har suttit och kollat på andra delfinalen i Eurovision Song Contest ikväll. Ska jag vara ärlig så trodde jag inte precis på Sveriges bidrag, särskilt med tanke på att det var ett riktigt starkt startfält ikväll. Personliga favoriter var Rumänien, Irland, Cypern, Georgien och Turkiet, även om jag inte riktigt tycker att Turkiets bidrag passar in i Eurovision.

Så det var ingen större chock för mig att Anna inte gick vidare ikväll, men hade vi tävlat i första delfinalen hade vi säkert gått vidare eftersom det inte alls var så många bra låtar då. Däremot blev jag riktigt förvånad när Ukraina och Israel gick vidare! Två av de sämsta låtarna ikväll, om du frågar mig. Så nja, nog tycker jag ändå att Anna kunde tagit den ena platsen där, men men. Detta måste ju dock vara första gången någonsin som Sverige inte ens får vara med och tävla? Känns riktigt skumt, kommer man ens att kolla på finalen nu när man inte har någon att heja på? Kanske får heja på Rumänien istället? :)

Kommentarer
Skrivet av: Sanna

Hej !

Allt bra med dig ?



Sugen på att få en helt valfri gratisprodukt ifrån Chique.se ? Vad vill du ha ? Bestäm bara vad du vill ha och skriv det här:

http://moonzanna.se/2010/may/supertavling-med-chique.html#comment

så är du med i utlottningen där du kan vinna just det du önskat



Lycka till!

Kram Sanna

Datum: 2010-05-27 | Tid: 23:35:40
URL:http://moonzanna.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0