Alice in Wonderland

Hej hå! Snart är även denna onsdag till ända, och imorrn väntar föreläsning i Karlshamn. Både jag & älsk går upp kl. 7 imorrn, och sen kommer jag få skjuts till min föreläsning och upphämtad efteråt igen :) Lyx!

Blir även bio imorrn. Vi ska se Alice i Underlandet, tillsammans med P & M :) Enda anledningen jag vill se den är för att Johnny Depp är med, om jag ska vara ärlig så är jag inte så värst insatt i berättelsen. Det enda jag vet är att det handlar om Alice som hamnar i Underlandet, och det kan man ju lista ut bara genom titeln! Haha. Men det kommer alldeles säkert bli trevligt :)


Kommentarer
Skrivet av: Sofia

Jag målar med blyerts först! ;)

Datum: 2010-03-11 | Tid: 19:20:22
URL:http://landinskan.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0