T i s d a g

Hej hå! Sitter på min vanliga plats med datorn i knät igen. Har precit fått i oss lite mat här hemma. Det var min tur idag, och det blev pastasallad, mums! Hade i isbergssallad, makaroner, gurka, tomat, tonfisk, majs och fetaost och färska stekta champinjoner + thousand island dressing till. Så himla gott! Vad brukar ni ha i/till er pastasallad?

Grabbarna har också hittat till sina datorer igen, vet inte riktigt vad de gör just nu faktiskt, men antagligen spelar de WoW eller Battlefield :) Själv vet jag inte vad jag ska hitta på, känner inte riktigt för att spela idag. Vad gör ni när ni har tråkigt?

Behöver verkligen klippa mig, vågar knappt visa mig ute nu haha. Nej men min färg har blekts så färgen är inte den snyggast just nu. Hade varit skönt att få lite ljusa slingor i håret nu till våren. Och så kanske jag ska klippa lugg igen? Som på bilden nedan, eller vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0