S ö n d a g

Och så var helgen över...nej, inte riktigt, men nästan. Älskling har åkt hem, han mådde inte så bra :/ Stackarn. Men vi hade ganska trevligt igår. Först såg vi Men in Black, och efter det Jurassic Park. Två klassiker på en kväll! Ganska lyckat haha.

Idag blir det hemmagjord pizza till middag. Goott! Brukar ni göra hemmagjord pizza, och isåfall, vad har ni på den? Vi brukar ha svamp, bacon, salami, tomatskivor och oliver på "min" bit :)

Satt precis och rensade på mitt minneskort till systemisen. Hittade den här gamla bilden som älskling har tagit på mig. Haha. Han vet att jag hatar att ha på mig hörlurar, känner mig som en riktig geek :P Så då måste han bara jävlas med mig och ta kort :P Det är förresten älsklings dator på bilden, inte min :P Hans är för stor att ha i knät egentligen, men jag hade inte min med mig :)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0