O n s d a g

Hej vänner! Idag har det varit fullt sjå. Började dagen med att själv ha hand om kassan medans jag även strök gardiner till trappen ner till lagret, när Annsi satt inne på kontroret med pappersarbete. Kom faktiskt ganska mycket folk då också, så det tog ett bra tag innan jag var klar med gardinen :) Tog inte lunch förrän 10 i 2 faktiskt, och efter lunchen kom min coach till butiken för att prata lite om hur allt går :) Sen jobbade vi på, packade upp en stoor pall med varor och bar upp det mesta i butiken, så vi hade verkligen att göra idag :)

Var inne på H&M igen! Fick med mig en bikini hem, får hoppas att den passar, då det inte är någon bytesrätt på sånt. Kommer bild på den sen, jag looovar ;)

Har faktiskt även hunnit med att byta till sommardäcken på bilen. Vi hjälptes åt, jag & pappa :) Nu fattas det bara en tvätt och lite justering av bromsarna bak (vad vi nu ska göra, jag vet inte, jag har ingen koll :P), men sen är bilen tipptopp igen :) Iaf så tipptopp som en gammal bil kan bli.

Nu ska jag äta lite gottis :)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0