Nelly-beställningen

Beställde ju från Nelly i förra veckan och paketet kom igår på posten, sjuukt snabba dom är :P Tänkte visa grejerna nu.

Den här tröjan har jag suktat efter länge, fanns dock bara kvar i medium som minsta, och det är liite för stor men jag behåller den iaf, myströja :) Finns här.

Den här tröjan köpte jag mer som en bonus, men gud vad nöjd jag blev med den! Riktigt skön i materialet och kraftigt tyg så den håller nog länge också :) Gillar verkligen att den är rundad nertill både fram och bak. Kommer bli snygg till leggings :) Finns här.

Leggingsen på bilderna är förresten också nya. Från H&M är dom, och riktigt snygga och sköna :) Kanske tillochmed köper ett par till, de finns ju faktiskt i tre andra färger nu :)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0