M å n d a g

Ja då var måndagen snart till ändo och jag har kommit hem till Bromölla igen. Snart är det dags för två avsnitt Two and a half men.

Dagen har gått riktigt snabbt idag. Skönt! Jag har packat upp nya varor som kom idag och lagt in på hyllorna i butiken. Denna veckan har vi Tag 2 betala för 1 på alla påskgrejer så skynda fynda! Snart är allt slut, för gud vad det har gått åt idag! Var mycket danskar i Karlshamn idag också, och jag som inte fattar ett ord danska! Hade stora problem att förstå dem! Haha. Är det inte konstigt att vi svenskar har så himla svårt att förstå danskarna, när de faktiskt förstår oss ganska bra?

Imorrn får jag lite sovmorgon, ska bli skönt :) Ska också försöka passa på att tvätta bilen och byta till sommardäck innan besiktningen på onsdag. Ni får hålla tummarna kl. 7 på onsdag så bilen går igenom ;)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0