L ö r d a g

Tjohej! Då var helgen här igen :) Igår spenderade vi faktiskt hela kvällen vid teven allihopa. Såg Disaster Movie. Det är så typiskt min brors humor med såna filmer, själv tycker jag mest att de överdriver allt, även om vissa scener faktiskt var lite småroliga :P

Blev även lite nostalgi med Pingu-parodier haha. Kommer ni ihåg dom? Så sjuka! Skäms egentligen lite för att jag tycker det är roligt, men vafan! :P Haha. Man lever bara en gång!

Hittade även ett annat kul klipp som vi satt och asgarvade åt. Bara för det var så sjukt roligt så lägger jag upp det här så att ni också kan njuta av det :D

Kommentarer
Skrivet av: Ida

O så mysigt det låter! :) Och ja, jag avslutade den, hade ju aldrig ngt kul att skriva! :P annars hade den fått vara kvar! :) läser andras istället ;)

Datum: 2010-03-20 | Tid: 14:31:01

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0