Äntligen fredag!

Hej kära vänner! Nu har jag landat i älsklings säng :) Har hunnit ta en snabb dusch efter "jobbet" och tänkte ta en liten bit mat strax. Det har varit lugnt på Hemtex idag, inte så värst mycket att göra. Men jag får iaf mer och mer ansvar, och det är jättekul :)

Sprang inom H&M en runda idag igen, och hittade faktiskt en snygg tischa. Provade aldrig den, för jag hade knappt tid att stå i kö till kassan (tog 10 min) men vi får hoppas att den passar och sitter snyggt :) Kanske visar den imorrn eller på söndag, idag blir det bara att ta det lugnt med älsklingen och hans familj :)

Imorrn bär det av på kalas också, J's mormor fyller år och det ska firas! Jag har köpt en liiten present till henne som jag hoppas hon blir glad för :)

Nu kurrar det i magen! Ha en toppenkväll och helg allesammans! :)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0