The Sims 3: Drömjobb


Nu har jag hunnit provspela nya Sims-expansionen lite, men jag har hunnit testa långt ifrån allt nytt! Det jag har testat är att skaffa tatueringar, stylistyrket, privatdetektivyrket, och liite av nyheterna kring läkaryrket (man kan bl.a. göra hembesök). En del nya möbler har man fått också, och det är ju alltid kul. En kul grej som de också har lagt till på denna expansion är möjligheten att tvätta! Antingen hemma eller på en tvättomat i stan. Det störiga med det är dock att man måste ha en tvättkorg i varenda rum, för annars slänger de bara kläderna på golvet när de byter om! :P

Mycket återstår att testa, t.ex. arkitekt, brandman, uppfinnare, skulptör och spökjägare :) Men det får bli en annan dag tror jag. Min dator är lite överhettad efter cirka 4 timmar av intensivt spelande :) Hade suttit fint med en ny superdator ;) Haha. Så ni vet det ;) Men jag får återkomma om vad jag tyckte om expansionen när jag har testat lite mer. Var faktiskt inte sådär jätte-sims-sugen idag :)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0