T i s d a g - 8 j u n i

Hej svejs.
Äntligen har man en stund att sätta sig ner och skriva av sig :) Har varit i Malmö nästan hela dagen. Information och ämnesprov inför antagning till utbildningen jag sökt. Det gick ganska bra, matten var lite jobbig men jag hoppas på det bästa. Nu är det bara att hålla tummarna :)

Efter proven körde vi till Jägersro Center och gick i lite butiker. Älskling köpte nya "jeansshorts" och två snygga t-shirts. Själv hittade jag ingenting. Men en liten mjukglass fick det bli innan hemfärd :)

Det första vi gjorde när vi väl kom hem var att börja disskutera angående Volbeat's spelning i Malmö. Jag har märkt att många var sugna på att åka dit så vi drog ihop några stycken och bokade :) Det fick bli sittplatser denna gången. Första gången någonsin för min del, men det kändes liksom lönt då man inte brukar se så mycket när man har ståplats. T.ex. om det står en tvåmetare framför en :O Hoppas bara att de platser vi fick är bra platser :)

Imorgon är det återigen dags för jobb inne på Liv Interiör :) Skoj! Och sen på torsdag är Sweden Rock för hela slanten! Stone Sour here I come! :D Ska bli sjukt härligt att se dom live igen efter TRE år! Och med min nya fina kamera ska det nog kunna bli några hyffsade bilder också :) Längtar!


Ska bli nice att se Volbeat igen :)
Kommentarer
Skrivet av: Erica

Najs! Nej vi har inte bokat än. Funderar fortfarande på vilket datum som passar bäst och så är väl planen att vi skall kolla med några andra också. Men det får väl bli nästa projekt efter srf :D

Datum: 2010-06-08 | Tid: 22:07:53
URL:http://chiwicoz.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0