T i s d a g - 2 2 j u n i

Tjolahopp!
Då var den här delen av dagen över. Jag har varit på Nymölla för truckrepetition och det gick bra. 46/50 rätt på provet så det gick ju galant :) Nu ska jag chilla och senare förhoppningsvis sova några timmar innan det är dags för sommarens första nattpass på Nymölla. I helgen jobbar jag förmiddag, vilket betyder att jag inte kommer kunna fira någon midsommar iår heller, men man får väl köpa sig lite jordgubbar och sitta och mumsa på :)

Idag har jag och älskling varit tillsammans i 3år och 9månader. Grattis till oss! :) Helt sjukt att det har gått så lång tid. Snart är det 4år, helt galet! Vi har gått igenom så mycket tillsammans, både roliga saker och mindre roliga, men tillsammans klarar vi allt :) Och man blir starkare tillsammans genom motgångar säger de ju :) Älskar Honom!

Kommentarer
Skrivet av: Johan

<3

Datum: 2010-06-22 | Tid: 13:11:26
Skrivet av: Ida

GRATTIS!! Ni är jättesöta ihop! :) Och synd att du inte får någon midsommar! Jag vet hur det är, men detta året har jag iaf :P Kram på dej!

Datum: 2010-06-22 | Tid: 13:12:59
Skrivet av: Jonna

Grattis till er :)

Datum: 2010-06-22 | Tid: 16:18:00
URL:http://bluesunshiine.blogg.se/
Skrivet av: maria

Haha det är lugnt! tycker oxå sånt är kul :D

Datum: 2010-06-22 | Tid: 16:51:41
URL:http://mariamagnell.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0