>> Syrén

Hej svejs.
Mycket foto har det blivit de senaste dagarna. Har ju försökt att spendera så mycket tid som möjligt utomhus nu när jag varit ledig i två dagar och solen faktiskt har varit framme så gott som hela tiden :) Därför har det blivit naturligt att ta med kameran ut en sväng varje dag, så några bilder har man knäppt :)

Imorrn är det då jobb, som jag tror att jag nämnt tidigare. Jobbar förmiddag hela helgen på Nymölla, så mycket till midsommarfirande blir det inte för min del. Vi ska ha choklad- och jordgubbstårta när vi har kommit hem från jobbet imorrn, och så skulle min jobbarkollega bjuda på tårta på lördag :) Det blir mycket tårtätande, får kanske ta tag i träningen nästa vecka då, om jag orkar ^^

Och om jag hinner! Det blir som sagt mycket jobb i sommar, nästa vecka ska jag jobba måndag på Liv Interiör, tisdag på Nymölla, onsdag först på Liv Interiör och sen natt på Nymölla både onsdag och torsdag och till slut några timmar på Liv Interiör på lördag :) Inte så många timmar egentligen, totalt nästan 39timmar. Men det kommer att komma veckor då jag jobbar mer än en normal arbetsvecka :)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0