S ö n d a g - 6 j u n i

Tjoho!
Idag är det Sveriges Nationaldag, kommer ni att fira? Tror inte att jag ska det, men vi brukar ju aldrig fira det heller :) Förrutom i skolan då man fick hissa flaggan och sjunga nationalsången, men det får man väl inte numera? :O Helt sjukt om ni frågar mig. I sitt eget land om nåt så borde man få sjunga sin nationalsång! De barn som har utländskt ursprung behöver ju inte sjunga med bara? Sen kan de väl få sjunga sitt eget lands nationalsång på deras nationaldag? Ingen som hindrar dem från det? :)

Nej, löjligt är vad det är. Men nog om det. Älsklingen min har kört till Malmö tillsammans med sin bror på lite uppdrag av deras mormor :) Under tiden kanske jag och mamma drar till Sandviken och köper glass :) Haha. Om det nu är tillräckligt varmt? 18 grader är ju inte sådär jättevarmt :P Annars stannar vi nog hemma och solar i trädgården :)
Kommentarer
Skrivet av: Anna

Jag brukar inte heller fira nationaldagen!

Datum: 2010-06-06 | Tid: 20:29:27
URL:http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0