Kvällsshopping @ Gina Tricot



Såå snyggt kollage! Haha. Nej, men det är snygga grejer iaf ;) Lade nyss en beställning hos Gina Tricot. Första gången för mig, hoppas allt passar så man slipper skicka tillbaka och greja! Linnet med spetsdetaljer var lite av ett impulsköp. Jag har inga plagg med spets (förrutom mina bh:ar då! ^^) men har varit sugen på att testa ett tag, men jag är ju inte den typen som kör fullt ut med spets. Riktigt så vågad är jag inte ;) Men detta linnet kändes lite lagom "spetsigt" så det fick åka med :)

Hoppas verkligen jag blir nöjd med klänningen. Det är nog den jag är mest osäker på, men som ni kanske vet så har jag varit på jakt efter en jeansklänning nu ett tag och denna var ju riktigt fin, och lagom feminin så jag håller tummarna för att den passar och att jag gillar den :)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0