Jobba, jobba, jobba :)

God kväll :)
Nu är det snart dags för mig att nanna kudde, imorrn väntar jobb inne på Liv Interiör :) Det är jag som öppnar butiken så jag hoppas att allt ska gå bra, men det gör det nog. Inte så mycket att hålla reda på, måste bara komma ihåg att låsa upp dörren för kunderna klockan 10! ;) Haha.

Jag tänkte att jag skulle ta och jämföra min gamla kompaktkamera med den nya nån dag. Ni vet, ta likadana bilder med de båda kamerorna så man kan se skillnaden. Hade inte det varit skoj att se? Det tycker nog jag iaf :) Hehe. Lär vara ganska stor skillnad. Men först ska jag försöka lära mig alla funktioner i den nya kameran. Som sagt, mycket nytt :)

Mamma & pappa sitter och kikar på valpar på blocket just nu. Tess har verkat så nedstämd sen vi tog bort Ammie, så de har börjat fundera på att skaffa en kompis till henne. Hon har inte rört sin mat sedan Ammie försvann. Den enda mat vi har fått i henne har varit av vår egen, och knappt det emellanåt. Nån gång har hon ätit lite burkmat, men oftast bara nosar hon på det och går iväg. Stackars lilla Tess, hon sörjer nog, och känner sig ensam :/ Hoppas att en ny liten valp får henne på bättre humör :)


Lilla älsklingen <3 (fotad med min nya S90)
Kommentarer
Skrivet av: simone

vilken nsötnos :D

Datum: 2010-06-04 | Tid: 16:50:12
URL:http://fattybom.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0