Internet-trubbel

Äntligen fungerar nätet! Sedan jag kom hem vid 11-tiden har jag suttit och väntat, och väntat på att nätet ska fungera. Det har varit "lokala driftstörningar" som de kallade det, i princip hela dagen! Började precis funka igen för en halvtimme sen kanske. Man märker verkligen hur beroende man är av internet när det inte funkar. Har inte haft något att göra, jag satt och spelade Harpan och Röj! Haha.

På jobbet gick det bra, vi blev klara i tid :) Men gud vad ont jag har i benen! Fattar inte vad jag har gjort :P Och trött är man också. Klaga klaga klaga! :D Haha. Men nu är jag iaf ledig i två dagar :) Ska försöka se till och få lite gjort då. Bl.a. ett besök på arbetsförmedlingen ska jag hinna med. Och så ska jag ju spela Sims när expansionspaketet har kommit :)

Och så ska jag nog ta och beställa den där kameran så jag hinner få den innan Sweden Rock med. Kan inte låta bli :)

Hoppas på bättre bilder än såhär med nya kameran :)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0