F r e d a g - 4 j u n i

Hallo vänner!
Har kommit hem från jobbet nu, det gick hur bra som  helst att öppna butiken och även den övriga tiden gick det bra :) När min jobbarpolare kom så hjälptes vi åt att skylta i fönstret inför Sweden Rock :) Elgitarr och trumma står nu på plats i fönstret tillsammans med en massa svart och vitt och somrigt :) Ännu mer taggad nu, om det är möjligt :)

Imorrn är det jobb igen, men då ska jag stänga istället. Det blir första gången jag gör det själv, gaaah. DET är jag nervös för. Trots att jag har fått hjälpa till vid stängning tidigare så är det ganska nervöst att göra det heelt själv. Hoppas jag har koll på allt!

I övrigt har jag precis avnjutit middag med familjen, och ska snart hoppa in i duschen så jag är klar innan älsklingen kommer :) Jag ska minsann ha shorts på mig imorrn har jag bestämt! Det var helt sjukt varmt i butiken idag, när jag hade jeans på mig! Särskilt när vi stod i skyltfönstret där solen stod på! Så nej, shorts it is! :)

Vad ska ni andra hitta på för skoj ikväll?
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0