Dumma dator!

Nu sitter jag här på mams & paps dator. Min egen har verkligen börjat få spel. Inte nog med att den blir totalt överhettad så fort jag sätter igång Sims, när jag drog ut sladden för att jag skulle flytta in till datarummet med datorn, då dog den! Och jag hade inte sparat spelet :( Dumma dator!

Imorgon är det dags för jobb igen :) Jag fick ner på Maxi idag och shoppa tejp, för den tog slut strax innan stängning igår och så hittade vi ingen ny någonstans! Haha, inte så lätt att veta var saker och ting finns, särskilt inte såna saker, som man inte behöver leta upp så ofta :) Så därför fick jag köra och köpa själv, så vi har tejp tills imorrn :)

Det har blivit jättedålig uppdatering på sistone. Har inte haft någon inspiration att skriva, inget att tipsa om eller nånting :/ Men jag ska försöka att klura ut något att skriva om, det lovar jag :) Förresten, har myggen tittat ut redan? Jag tycker jag har fått en massa kliande "pluppar" lite varstans idag :P Usch, hemska varelser...
Pömsiga Tess :)
Kommentarer
Skrivet av: Erica

Javisst är dem! Vilket faktiskt gör att de blir bättre som band också. Skall du se dem när de kommer hit? :)



Datum: 2010-06-07 | Tid: 11:24:48
URL:http://chiwicoz.blogg.se/
Skrivet av: Erica

Absolut. Om ett band är bra live gör nästan halvagrejen.



Hade du tänkt se dem i Malmö? Jag vill och hoppas. Just nu beror det på hur sambon jobbar men man får väl kanske tänka ett steg längre fram, om man nu kommer in på högskolan. Men visst kan det vara värt att boka tycker jag. Det känns rätt surt att ha väntat fall i fall och om biljetterna sedan är slutsålda.



Jag hoppas att jag ska kunna komma dit och se dom :) Det är ju på en torsdag så man vet inte. Kommer jag in på skola kanske jag har prov dagen efter eller nåt :S Så jag vet inte om man vågar boka än. Ska du?

Datum: 2010-06-07 | Tid: 13:28:48
URL:http://chiwicoz.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0