Beslutsångest



Nu har jag fått beslutsångest igen. Har letat ett tag efter en snygg plånbok att ersätta min tråkiga bruna med, men har inte hittat någon som jag varit helt nöjd med förräns nu! Och då hittar jag tre stycken! Haha. Den billigaste är märket Espirit, och de andra två är Björn Borg, samma modell fast olika storlekar. Båda dessa finns i båda färgerna som syns på bilden.

Kan inte bestämma mig för vilken storlek som skulle passa mig bäst. Jag är nog mest en liten-plånbok-tjej, men en avlång känns ändå mer rätt än en som är nästan kvadratisk, fast jag vet inte? Hjälp mig!
Kommentarer
Skrivet av: Nina

Den avlånga längst ner fast i svart, tror du e som mej o tröttnar på den gråa snabbt, svart e ett säkert kort ;)

Datum: 2010-06-30 | Tid: 08:42:48
Skrivet av: Erica

Ja, jag trodde först det var ett skämt. Ville inte riktigt tro på det men det verkar inte bättre. Tyvärr. Jag har ingen aning om vad som händer nu. De har ju sagt att de hoppas att kunna betala tillbaka pengarna men så heter det ju alltid. Visst, biljetterna var inte så farligt dyra men det är ändå några tusen slänga i sjön.



Mja. Det har inte varit en bra dag idag.

Datum: 2010-06-30 | Tid: 20:45:24
URL:http://chiwicoz.blogg.se/
Skrivet av: Erica

Absolut. Men det finns inte så mycket att göra åt saken. Bara hoppas på det bästa - att få pengarna tillbaka. Hehe.



Jodå. Det går bra på jobbet. Det har ju inte blivit så mycket jobb i och för sig eftersom det var kortveckan förra veckan och långveckan denna, så du är rätt på det. Vilken koll! :)



Duktigt avundsjuk på dem som har frivecka med tanke på vädret. Den veckan hade inte suttit fel. Hur går det själv? Kommit in i "rytmen" eller vad man skall säga.

Datum: 2010-06-30 | Tid: 21:20:10
URL:http://chiwicoz.blogg.se/
Skrivet av: Maria

Nej jag lovar :D

Datum: 2010-07-01 | Tid: 18:36:15
URL:http://mariamagnell.blogg.se/
Skrivet av: Erica

Hehe ser där ja, vilket minne också! :)

Men nu är det inte långt kvar tills frivecka :)



Man kan ju bara hålla tummarna för att det skall fortsätta vara fint väder men jag har svårt att minnas sist det har varit kanonväder två veckor i rad en svensk sommar :/

Datum: 2010-07-02 | Tid: 19:13:29
URL:http://chiwicoz.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0