T i s d a g - 6 j u l i

Hej kära vänner.
Sitter ni också inne och ugglar precis som jag? Hade planer på att åka till stranden med min goa vän Ida idag på förmiddagen men vädret är tyvärr ganska trist så det blev inget av det. Vi ska hitta på något lite senare istället :) Surt att det är sånt här väder på min lediga dag, buhu :(

För övrigt så är jag helt uppslukad av tanken att älskling och jag verkligen ska resa till Cypern i augusti :) Kan inte sluta tänka på det, och jag började tillochmed skriva ner vad jag ska packa ner i väskan igår kväll innan jag somnade, haha. Lite tidigt att börja tänka på redan nu kanske :)

Den här veckan jobbar jag som mest, 56 timmar totalt. Vet inte om jag kanske kommer jobba mer än det någon vecka i sommar när jag jobbar både på Nymölla och Liv Interiör, men detta är helt klart en lång och jobbig vecka! Jag är ledig idag, och på fredag till kl. 22. Imorrn kanske man drar in till Killebom och går på marknaden efter jobbet, Amelie ville ha marknadsgodis och jag är nog själv ganska sugen på det också :)

Nu ska jag nog gå och leka med vovvarna, kanske ta någon bild och så. Sen ska jag ner och hämta ut mitt paket på Maxi så fort det har kommit fram :) Wiiee!


Leksugna vovvar :)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0