Shopping with Ida!

Hejsan vänner. Nu har det fina vädret försvunnit helt, och det är faktiskt lite småkyligt när jag sitter vid fönstret här. Jag har iaf spenderat den fina delen av dagen utomhus, det mesta av den iaf. Jag och Ida har ju varit i stan och i Åhus idag. Jag är ganska stolt över mig själv för jag fick med mig allt jag hade på listan, förrutom gladiatorsandaler, som vanligt :/ Helt hopplöst! Men som sagt, allt annat fick jag med mig :)

Nu är jag riktigt trött och tänker bara slappa resten av dagen. Kanske lägga mig framför teven och titta på något kul. Imorgon ska jag jobba i butiken igen, men det blir nog mest vid datorn den här gången. Det var ett tag sedan nu, har ju bara kunnat uppdatera webshoppen när det inte varit så mycket folk i butiken innan.

Har hittat en snygg klänning på Nelly som jag funderar starkt på att klicka hem. Himla bra betyg har den fått av alla som köpt den, så jag är riktigt sugen :) De har ju fraktfritt nu också så man får ju passa på :) Har förövrigt också beställt en klocka från den här sidan för ett tag sedan, så jag väntar spänt på att få hem den :) Även en beställning från CDON väntar jag på. Hoppas att allt kommer denna veckan! :)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0