Nu börjar det!

Hej svejs! Tänkte uppdatera er lite med vad som händer just nu. Idag har jag jobbat på Nymölla. Puh, man kände sig inte direkt utvilad när man steg upp tio i fem imorse vill jag lova! Men det är faktiskt bara en dryg månad kvar av sommarjobbet! Känns som man precis började, men det är ju faktiskt en månad sedan nu.

Mycket händer just nu, men jag har inte haft tid eller ork att ta tag i allt. Jag har slökollat efter lägenheter, men inte riktigt tagit tag i det förrän idag. Nu har jag betalt anmälningsavgiften till MKB, så nu är det bara att gå in varje dag och sökasökasöka! Har redan sökt 3 lägenheter :) Jag har också sökt studiebidrag idag, så vi får väl se hur mycket pengar jag får. Eller får låna rättare sagt! Drygt att ha en så stor skuld hela livet sen, men vad gör man? Utbildning måste man ju ha...

Idag är det också en månad tills älskling och jag reser till Cypern :) Det är en del jag måste fixa innan dess också, hur ska man hinna med allt? Jag måste klippa mig, köpa en massa grejer (bland annat sandaler!) och växla pengar, för att nämna några saker :P Men gud vad skönt det kommer vara när man väl ligger där i solen och bara tar det lugnt! Eller okey, inte bara ta det lugnt. Förhoppningsvis hittar vi nån kul utflykt eller nåt så man kan upptäcka lite också :)

Tänk att få njuta av detta tillsammans med sin älskling, ååh vad jag längtar! :)


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0