Golla!



Nu har jag införskaffat en ny kameraväska av märket Golla från Finland. Har tagit för vana att alltid köpa väskor av det märket till elektronikprylar då jag tycker att de gör snyggast väskor, som är av hög kvalité. Har sedan tidigare både datorväska och systemkameraväska i samma märke :)

Dock så skulle de kanske matchat egentligen, nu har jag olika färg på alla väskor haha! Datorväskan är beige/röd/vit och systemkamera-väskan är brun/orange. Dock hittade jag en systemkamera-väska på Onoff, som jag mer än gärna hade bytt till, eftersom jag ångrar mig lite i valet av brun/orange väska. Nämligen en lila :) Hade varit sjukt snyggt, men jaja. Det får bli senare :)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0