Upp!

Igår såg vi filmen Upp Måste erkänna att den var bättrre än jag hade hoppats på. Trodde faktiskt den skulle vara ganska seg och tråkig, men om jag ska vara ärlig så var den faktiskt ganska rolig :) Första 10 minutrarna var dock inte så roliga, men sen när filmen väl kom igång så var den riktigt roande :) Animerade filmer har ju faktiskt blivit mycket bättre på senare år än vad de var när t.ex. jag var liten. Då var ju allt bara samma, samma, samma ungefär. Nu är det lite mer variation och riktigt rolig humor :) Har ni inte sett Upp, så bör ni se den :)


En stor fågel som de möter på resan ;)

Hunden Dug är en av de bästa karaktärerna tyckte jag :)

Upp är en varm film som passar hela familjen :)
Kommentarer
Skrivet av: Ida

Jag har med sett den, jag tyckte med den var rätt rolig :D Det är så fult att hundarna pratar :D

Datum: 2010-01-25 | Tid: 11:14:47
URL:http://idingen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0