Säsongavslutning av Dexter



Har ju berättat tidigare om serien Dexter. Jag har varit helt inne i den serien under 2009. Började året med att titta frenetiskt på säsong 2 och 3, de två klarade bror och jag tillsammans av under våren. Sen fick bror första boken i serien på sin födelsedag, men han hade inte tid att läsa den så då läste jag den istället :) Blev helt fast och beställde genast hem nästa bok, som dock bara fanns på engelska vid det tillfället, men det fick gå :) Så under sommaren fram till hösten läste jag alla fyra Dexter-böckerna, och började sedan kolla på säsong fyra, som jag tittade klart på igår kväll. Och vilket avslut! Jag låg och grät ärligt talat! (låg i sängen och tittade) Så hemskt var det! Nu längtar jag till säsong 5, hur ska det gå för Dexter nu??
Kommentarer
Skrivet av: David

Frågan är ju om det blir någon mer säsong, men det får vi ju hoppas, den lär ju gå bra o dra in pengar så något hittar dem nog på :) Bra säsong o slut iaf ;)

Datum: 2010-01-12 | Tid: 00:08:23
Skrivet av: Jelene

Men det blir det! Jag har kollat upp det serru ;)

Datum: 2010-01-12 | Tid: 11:21:13
URL:http://jelutti.blogg.se/
Skrivet av: David

Intressant, gissa på att det slutar med att Dexter blir tagen av Debra, han blir dömd till döden med giftinjektion o ligger där på bristen i sista avsnitten medan Harry står på andra sidan glaset o är lite besviken på att han inte följde hans kod. Dexter ler o tar de utan att visa känslor, även om hans son Harrison oxå är där o tänker att han ska bli som hans far... säsong 6 nästa! :P

Datum: 2010-01-13 | Tid: 15:18:46

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0