Nya färgen



Såhär ser det då ut med nya hårfärgen. Blev nog inte så himla mörkt ändå, tyckte det igår efter jag hade fönat det, men det kan ju bero på att det var mörkt och så. De här bilderna har jag tagit i dagsljus, och det ser ju inte så mörkt ut, eller? :) Färgen jag har använt är H&M's egna, billigt och bra :) Det är faktiskt deras färg som har hållt bäst av de jag har provat :P Färg har en tendens att blekas bort på mitt hår :S Så vi får se hur länge detta håller :) Nyansen heter medium brown :)

Men usch vad mitt hår ser ut ändå. Slitet som fan, kanske dags att klippa sig igen? Jag trivs ändå ganska bra i kortare hår. Men älskling tycker att jag ska ha långt haha. Men det tål att funderas på :)
Kommentarer
Skrivet av: Ida

Jag tycker det hår blev jättebra! Du passar mycket bra i den färgen :) Och och jag ska ses någon dag nu, om du vill kan vi ta en promenix imorgon? :)

Datum: 2010-01-12 | Tid: 15:31:14
Skrivet av: Johan

Långt hår ska de vara! ^^

Datum: 2010-01-12 | Tid: 15:33:03

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0