Kletigt tips



Tänkte bara ta chansen att tipsa om mitt wax som jag använder mig av. Det är som ni kanske ser av märket Schwarzkopf Taft, och är ett wax med s.k. silk touch. Dvs. det gör håret mjukt och glansigt, samtidigt som det ger stadga i frisyren. Fast så jättemycket stadga skulle jag nog inte säga att det ger, men håret blir lent och känns inte alls kladdigt, som det kan göra av vissa wax. Sen luktar det underbart också. Sitter själv och sniffar omkring mig när jag har det i håret, för det känns faktiskt utan att man behöver lukta håret :)

Sen är faktiskt mitt hårspray också ganska bra :) Håret blir inte stelt eller så, men det håller ändå sig ganska bra hela dagen :) För ett ganska billigt hårspray så är det ju värt pengarna iaf :)
Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

Datum: 2010-01-12 | Tid: 20:28:04
Skrivet av: j

kolla in min blogg och svara på dagens fråga :D

Datum: 2010-01-12 | Tid: 21:12:26
URL:http://minstudio.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0