Förändringar sker inte över en natt ;)

Hejsan svejsan alla glada! Har inte bloggat på några dagar nu. Har haft fullt  upp faktiskt. Eller nästan iaf. Älskling kom hit i torsdags afton, och på fredagen åkte vi in till stan för att kolla lite mer på alla fina tv-apparater :) Det slutade med att jag pungade ut med 7000:- för en 40-tums Samsung, och jag är väldigt nöjd :)

Så när vi kom hem med tv:n började vi direkt med att möblera om på mitt rum i källaren. En 40-tummare får nämligen inte plats i den bokhyllan jag hittils har haft så vi fick istället vända sängen och flytta ner min svarta bokhylla som bror har haft på sitt rum sen vi tog hem den från lägenheten i Helsingborg. Ganska mycket jobb med att vända på allt och dra sladdar och dammsuga i alla skrymslen och hörn, innan man till slut kunde lägga sig och njuta av en blueray-film :)

Och jag har fortfarande inte fått fason på rummet helt. Har spenderat ett antal timmar sen älsklingen körde, med att flytta allt från den gamla bokhyllan till den nya, som dessutom är mindre än den gamla, så allt får inte plats i den ens. Så en del har jag fått packa ner i bananlådor så länge. Tanken är ju att vi ska flytta så snart vi kan så det gör inget :) Nu har jag nästan fått över allt. Har fortfarande en del lådor, stereon, glas och flaskor kvar i gammelbokhyllan. Plus den gamla tjockis-tv:n och dvd:n och boxen som jag inte har någon nytta av längre :P Är det någon som är sugen på att köpa något av detta för en billig peng så hör av er ;)

Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen (det lilla som är kvar av den) och imorrn kommer det kanske upp lite bilder ;) Gonatt!
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0