100101

Ser ju ut som sånt där dataspråk med ettor och nollor! Undrar vad det står :P

Hursomhelst, första dagen på det nya året. Gårdagen blev lyckad. Mysigt med trerätters och sällskapsspel :) Kan inte ladda upp några bilder än för älsklings laptop strejkar, så bilderna får ni se så fort jag kommit hem till min egen dator, vilket blir imorrn kanske :)

Ikväll blir det bio med älskling och halva hans släkt HAHA. Nej men det är vi och så Anna & Mattias och Dennis :) Sherlock Holmes blir det. Tror den kan vara bra. Robert Downey Jr. brukar ju vara ganska bra. Eller han var iaf det i Iron Man så jag har höga förväntningar på honom nu :)

Åt pizza innan också, både älskling och jag tog Mexicana, brukar ju äta den i Bromölla, och där är den jättegod. Men denna gick ju inte äta! Skitstarkt, man kände inte ens smaken av tacokryddan :O Älskling gillade dock den. Jag fick en bit av svärmors pizza istället :)

Nu ska vi bara mysa tills det är dags att åka iväg till Karlskrona. Blir första gången jag går på bio där, älskling också, så vi får se om den är nåt att hänga i granen :)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0