Undan ska det gå!

Då var TV:n såld :) Bara nån timme efter jag lagt upp annonsen ringde en man och ville köpa gamla tjockisen. Ytterliggare nån timme senare kom de och hämtade den :) Snabbt och bra! Nu är det bara dvd:n kvar.

Har även städat ut lite i garderoben. Det har legat högar av kläder på golvet inne i garderoben, som jag lagt undan eller bara slängt in där av någon annan anledning. Så jag tog tag i det och rensade ut allt och sorterade i högar vilket jag skulle spara, skänka, sälja. Har nämligen en hel hög med kläder som är använda aldrig eller bara en gång. Får se om jag orkar ta tag i det och sälja det :P Just nu är det iaf prioritet på att sälja dvd-spelaren och få bort hyllan från rummet så jag får lite ordning därnere. Får lite smått panik på hur det ser ut just nu :)

Funderar på att spela lite Sims ikväll. Var ett bra tag sen jag spelade nu faktiskt. Är lite sugen på att renovera :) Isåfall sitter jag nog här vid teven, så jag kan slötitta på tv samtidigt ;)
Kommentarer
Skrivet av: Johan

va gött :D tv och spel = tvspel :O!

Datum: 2010-02-15 | Tid: 20:25:09

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0