Tidig födelsedagspresent

Berättade ju innan att älskling ville ge mig en av presenterna redan idag. Han fick sin vilja igenom och tur var väl det, för vet ni vad som var i paketet? Heavy Rain! Gah! Hade inte en aning att han tänkte köpa det, för jag vet ju hur dyra playstation-spel är, så jag förväntade inte mig att få det. Hade faktiskt tänkt köpa det själv :) Så gissa om jag blev glad :)

Har nu hunnit testa det lite och det är verkligen snyggt gjort! Kontrollerna kan ta ett tag att vänja sig vid, de är ganska speciella. Men man får verkligen bestämma ALLT i spelet. Blir säkert kul att spela om också, och se vad som blir annorlunda med andra val osv. :) Kommer nog spela lite imorrn också tihi :)



Med spelet fick man en lapp som skulle vikas till samma origamifigur som man ser på framsidan. Så medan man installerade lite saker till spelet så hade man instruktioner på teven hur man skulle vika den. Kul idé :)
Kommentarer
Skrivet av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

Datum: 2010-02-26 | Tid: 00:58:59
URL:http://millahoman.blogg.se/
Skrivet av: Anne

That's a cool gift, PS3 games are indeed expensive! :)

It looked very interesting to me as well, but as you know i only play games on PC so it's a lost case :p

I did follow the game a bit though, and i still want to play Fahrenheit (or The Indigo Prophecy as it's called in America)which is a spiritual predecessor to Heavy Rain which did come on PC :)

Have fun with it!

Datum: 2010-02-28 | Tid: 15:26:00

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0