Snökaos!

Hej igen! Nu har vi varit iväg och handlat mat till ikväll, det blir kycklingfilé med nån grönsaks- och potatisblandning man gör i ugnen, bearnaisås (stavning?) och vitlöksbaguette :) Pierre och Mimmi kommer hit och äter med oss, och så ska vi titta på hockeyn tydligen *suck*

När vi körde hem från Karlshamn var det världens snöoväder! Kunde knappt se vägen framför mig, men vi kom helskinnade iaf :) Fast sen kunde jag inte komma uppför backen, bilen bara körde fast för mig :( Så älskling fick ta över igen HAHA. Ibland känner man sig hopplös, men jag hatar den backen alltså! Får panik på den, vill inte ens köra upp för den, men nu när det är så mycket snö på vägen så går det inte parkera där jag brukar :(

Nu ska jag spela lite Sims innan det är dags att göra sig iordning inför kvällen. Vi får väl bege oss ut och skotta innan Pierre & Mimmi kommer också, så deras bil kommer in :) Hoppas ni alla får en underbar fredag, se till att mysa inomhus nu, tända lite ljus och sådär :)


Jag & Rocky på pulkatur en lite mindre snöig dag än denna :)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0