Sims-renovering: badrummen

Även idag har jag fastnat framför datorn och The Sims. Har faktiskt börjat spela med familjer som jag inte själv har gjort, mest för att renovera deras hus, men sen har jag liksom fastnat :) Har spelat mycket med en kille som bodde hemma hos sina föräldrar, men så drog han iväg på en resa till Frankrike, och där träffade han sitt livs kärlek ;) Så hon fick följa med honom hem, och nu bor de i ett litet charmigt hus vid havet och åker med jämna mellanrum tillbaka till Frankrike :) Men nog om det, jag tänkte visa ett badrummen i mitt renoveringsobjekt. Inga före-bilder här, men det är ju faktiskt resultatet som är det viktiga :)



Så vad tycker ni, vilket badrum blev snyggast? :)
Kommentarer
Skrivet av: Ida

jag är med skitdålig på att backa, o fickparkera, går verkligen inte :D ni får ha å mysigt ikväll! Det är väl i samma hus som vi ska vara den 27e, om det är i svängsta misstänker jag? ;) Kram!

Datum: 2010-02-19 | Tid: 17:29:41
URL:http://idingen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0