Sicket oflyt?

Hejsan alla kära läsare ;P Sitter nu i Svängsta hos älskling. Såhär tidigt har jag nog aldrig kört till honom innan :P Men när jag kom hit så stod en stor tankbil och blockerade vägen, och de bor på en återvändsgränd så jag hade ingen chans att komma förbi heller. Så jag fick ringa till älsklingen, som sa att jag kunde köra runt och komma "uppifrån", eller hur man ska förklara det. Där brukar det finnas en bom så man inte kan köra där men den var som tur var öppen så jag kunde komma in där. Men backningen fick älsk ta hand om :P Rakt bakåt går bra, men jag är verkligen usel på att fickparkera och sånt där :P
Vet inte vad som händer idag. Antagligen får vi köra till affären och handla lite. Blir myskväll här hemma, hela hans familj är nämligen bortrest så vi har huset för oss själva :) Mysigt! :)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0