Mys med Tess

Gokväll .) Ligger i sängen med Tess och myser. Vi ska snart sova, tror Tess vill sova direkt faktiskt. Hon såg lite besviken ut när jag tog fram tangentbordet ^^ Hon hoppades nog på att få krypa tätt intill och mysa :) Jag älskar den hunden alltså. Älskar ju Ammie också, men Tess är så himla mysig på alla sätt, man kan inte annat än avguda henne :) Önskar nästan att jag kunde ta med henne när jag och älskling flyttar men hon är ju faktiskt mammas och pappas hund :) Vi får ta och skaffa oss en egen liten vovsing :) Skulle inte kunna leva utan hundar, dom är så speciella :) Verkligen en vän för livet :) Och jag tror inte alls på det vissa säger att hunden bara stannar hos en för man ger den mat. Om man behandlar hunden väl och älskar den som en familjemedlem så tror jag, eller jag vet, att man får lika mycket tillbaka :)

Nej, nu ska vi bädda ner oss och titta på lite tv innan vi somnar :) Sov gott!
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0